some uppdatering från fredag.

skolfottot blev inte direkt lyckat..
men iaf de kändes som om de gick bra på spansk provet åtminstone.
efter skolan stack jag och wilma hem till sjuklingen med bullar.
vi e dom bästa !
men iaf sen stack jag till stallet.
gick faktiskt bra pp ridingen.
efter de så stack man till mamsen och käka.
va där tills tjugo över tio ?
sen släppte pappa mig hos sofia.
så kolla jag johanna , katarina & film hos henne.
vi börja kolla på one missed call , sån japansk skräckfilm?
den sög så vi byta till skräckfilmen instängd istället.
iaf sen sov jag där. puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skräckfilmer är inte roliga alls ju.

2010-09-04 @ 19:18:47
Postat av: honhanna

dom e läskiga men de e de som e grejen med dom ? (:

2010-09-04 @ 19:24:00
URL: http://honhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0