JAG HATAR ALLA FUCIKNG MYGGOR.

JAG HATAR ALLA FUCKING MYGGOR.
fick 1000myggbett igår..
fått 3st i huvudet, så de ser ut som om jag har världens fulaste blåtira (fast röd) under ögat.
min lärare undrade om jag slagit mig på ögat..
hoppas verkligen att de går bort tills vi ska ta skolfoto imorgon..
annars vet jag inte vad jag gör.
just nu så sitter jag osminkad i soffan och väntar på att jag ska orka resa mig.
har hur mycket saker som helst som jag måste få gjort.
plugga inför spanskprovet..duscha , äta mellanmål & middag , bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, bestämma mig för hur jag ska göra imorgon.
om jag ska  vara helt ärlig så mår jag inte speciellt bra så lättats hade varit om jag bara va hemma och va sjuk.
inte min dag idag.. har kramp i magen oxå ussch.
take it away or I'm going to hit you

haha såna tolvåring fråga om jag wilma & cornelia hade cig.
vi bara nej.
haha sen fråga jag hur gamla dom va dom bara tolv..
ofta att man röker när man e sån liten plutt..

går kvällen var iaf lyckad, fottade typ 300bilder med wilmas systemkamera så de kommer upp massor när hon skickar dom till mig, puss&kram♥


Kommentarer
Postat av: wilma

Aw hannapanna det e så synd om dig<3

Fast det blev ju bättre nu ;)



haha ,vi blev så jävla myggbitna!:O <3

2010-09-04 @ 13:44:10
Postat av: honhanna

ja de synd om mig :(

mm men de förstörde skolfotot.



jjja sjukt, men kul hade vi iaf ! <3

2010-09-04 @ 19:25:20
URL: http://honhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0