sunnyday (h

hejsan allihopa.
dagen spenderas med amanda & vi ligger & steker på min uteplats.
haha väldigt lyckat amanda är vit och jag lika röd som en kräfta :D
men iaf.
amanda ringde mig fyra gånger imorse vid elva tiden , pappa ringde tre gånger & cornelia smsa fem sms ..
jag var lite utmattad efter dom spännande dagarna på landet *suck*
men iaf halv tolv vaknade jag ..
amanda kom lite efter tolv & nu har vi solat & ätit massor med kakor , nyttigt va ? (a)
aja ikväll ska vi träna i en & en halv timme.
vi kommer dö :(
nu ska vi fortsätta mobba varandra ..
vad är värst röd eller vit ? (;

puss på er.

laddar upp bilder ikväll från dom senaste dagarna , promise !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0