röddag, vit handduk, blöthår ?(:

Nu sitter man ny duschad med turban på huvudet och datar mig framför tv:n (;
har äntligen börjat gilla våran nya soffa . bra va ? (Y)
shoppade ett par nya skor i går.
letade efter dom ljusa jeans shorstsen på gina. men så klart finns inte min storlek.
jag får damp. ska de va så himla svårt att hitta ett par shorts som passar mig ?
de sluta med att jag köpte ett par mörkblåa jeans shorts från bikbok.

vet ni vad ?
jag har lämnat in min mobil på laggning..
haha sen dör min extra mobil så nu har jag en samsung som jag inte vet hur den fungerar.
sony ericsson e mycke bättre !!

firade midsommar i höllviken igår med the twins & kom hem i kväll.
de var la lyckat & vi var la duktiga !
på kvällen kolla vi scream 3 och ja vi gjorde andra midsommar saker med antar jag.

imorn blir de till att städa. mitt rum ser ut som ett bombnedslag :/
ska nog träna sen och packa , packa , packa ..

för på tisdag bär de av :D:D

nu kan jag skylla på mobilen om att jag inte lägger upp bilder.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0