...

okej jag har inte hunnit blogga..
men jag har iaf hunnit göra en del saker.
shoppat : en bikini, ett par solbrillor, en vit byxdress, örhängen , ett linne med hållig rygg (;
men iaf min mobil har gått i sönder så kan inte ladda upp bilder...
imorn blir de höllviken med tvillingarna (:

har oxå vatt på hoppläger , vatt med johanna och stekt på österlen, vatt med kusinerna i höör , och hälsat på min gammelmorfar. han kan smsa , coolt va ? (:

framkallade bilder idag , duktigt va ?
vavavavavav? ;)

nu sitter man och kollar fotboll och käkar dippa &&& GRÖNSAKER.
jag e nyttigt.
måste komma i form så jag vågar visa mig i bikini på mallorca ju ;))

träning idag , jag suger och jag e ovig . men de va ju kul & de e ju de viktigast.

nu ska jag va social på msn.

men jag ska försöka blogga en del innan jag sticker nästa vecka.

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0