äntligen

hej allihopa eller ingen.
har äntligen fixat till de med alla bloggar & grejer.
tog bort min förra blogg så nu e de en ny som gäller.

har längtat efter att blogga nu när jag inte haft en blogg på nån vecka så detta inlägget blir lite rörigt.
Men iaf.
har haft SKOLAVSLUTNING idag så jäkla härligt !
dåligt väder men vem bryr sig nu har man ju 10veckors sommarlov , utan läxor :D.
 
läraren- vad ska du göra i sommar hanna ?

jag- åka till Mallorca & såklart njuta av att slippa skolan :D

ikväll blir de mamma som vanligt..

laddar upp bilder från idag senare denna veckan .
nu ska jag redigera bloggen & vara glad över att bloggen äntligen funkar!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0