tebax från falseterbo ((:

tebax från falsterbo nu då ((:

kom hem för typ 20minuter sedan.
haha vi trodde campingen skulle va som ja ni vet typ sunes camping ?
men ente rkt. snarare som om dessie skulle ha en camping.
one word , PARTY !
fulla ungdomar , oyäs !
men för oss blev de faktiskt en lugn kväll , lite svårt att sova även fasten vi sov mitt inne i skogen..
vi fick världens sämsta väg beskrivning .
men iaf vi tog de lugnt och grilla , satte upp tältet , snacka , åt godis & gick runt lite i campingen och sånt.
vi gick ut en liten runda senare jag och katarina men de va helt mörkt så vi hitta varken in eller ut så gick inte långt.
i natt var de en miljard grader i tältet och svårt att sova :(
hahahhahah någon pissa på vårt tält i natt...mysigt *host*

idag gick jag upp vid 8 och gick en runda med johanna .hon bada och sånt.
och så kolla vi på alla däckade människor som låg lite var stanns (:
sen blev de frukost bufé nutella mackor och annat mumsigt och nyttigt (;
falsterbo senare och vi fottades med malin bayard (stavning :S)
 men de blev skit varmt så sofia jag och katarina stack till stranden och sola och bada efter de.
sen vid sex blev vi hämatde.
jag präga ner allt lite var stanns.

visste ni att man blir smart av att springa ?
sofia sa de :)
så nu vill jag springa varje dag :DD

nu ska jag typ äta , imorgon har jag inte så mycke ska nog ente tränba de e för varmt :/
men på måndag morgon bär de iaf av mot rörum med morfar .
sen hem med tåg på lördag kväll.

långt inlägg men mycke händer ni vet ;)

puss & kram.


här kommer bilder :D

 vårat mysiga tält (:

 frukost bufé (: , ketchup ? , korvbröd.., nutella , bröd , GODIIIS , marsmallows, nektariner..
grillen på bild oxå .

 kannelbullar, chips , vatten, ännu mera godis .. ja ni fattar (:

 korvarna satt ihop , (middag ) tändväska till grillen användes ;)


mer bilder en annan dag kanske med folk på , we will see (:


Kommentarer
Postat av: sofia

haha de e sant,ska ut och springa nu bara för de :p



mina nektariiineeeer :D

2010-07-10 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0