in stugan (:

e i stugan på österlen nu folket.
åkte upp med morfar vid tio tiden.
sen en timme senare typ så packa vi ur bilen och sånt.
sen körde vi och gjorde lite ärenden , hälsa på sån hund valp och sen åt vi lunch vid tre tiden på en sån restaurang.
nu så har vi kommit hem och jag har solat typ en timme.
men de e typ 30 grader så palla nte mer nu rkt svettigt .
vid sju tiden kommer dom andra.
tills dess ska maten va klar men jag och morfar e lata så om du frågar mig så blir de ingen mat när dom e framme.
ska tvinga min morbror att jogga en lång runda med mig ikväll !
vägde mig på sån våg här och ja nu vill jag va lite hälsosam ;)

 alla har vi vatt söta. (:

copyright by hanna westerdahl.!

fem år sedan typ .

puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0