hahahah

okej så här står de om campingen vi var på på internet (;

 

Superbullrigt och nonchalant reception
  Jag var på campingen för första gången förra året 2009 under "hästveckan". Det var mkt folk men trevlig stämning över lag. Däremot kom det som en chock för mig när jag insåg att campingen låg precis granne med ett väldigt högljutt disco. Väggarna vibrerade, sängarna vibrerade kort sagt allt vibrerade. Detta var tydligen tradition att ha detta varje år. Så res gärna dit men undvik denna veckan.....
  Inskickat 2010-01-24 av Disco-bruden


http://www.campingliv.se/default.asp?c01tknkey=125

haha folk verkar inte så positiva


nu ska jag kolla matchen . 1-1 ;o

 

hej dårar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0