*gäsp*

nu e jag trött .
efetr många timmar på stranden , barnpassning , promendad & lång cykeltur.
tydligen så var morbrors kompis flickvän känd så sökte efter henne på youtube precis (: .
har förhoppningsvis blivit mer brun men vet inte rkt min hud e inte snabb solad.
imorgon blir de min favorit mat och så kommer min morbrors fru bella .

förhoppningsvis ser min morgon ut så här i morgon : vakna efter en långnatts sömn , sen göra smoothie till frukost , jogga en runda , stranden & sen stranden innan vi ska till flygpatsen

får ente glömma att äta & dricka , gjorde de lite idag så jag orka ente röra mig till sist :/

fick super fina bilder på stranden dom vill jag lägga upp sen (:

nu ska jag slappa och sen blir de varm mjölk men honung:D

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0