äntligen.

idag väcktes man av att en snart två årig kusin kom in och sa att flickan skulle komma (flickan=jag).
gulligt ?
kändes som om klockan var sju eller något men , den var tydligen halv tio..
idag e jag seg så de blev ingen morgon runda, kanske ikväll ?
de har tydligen regnat för de e blött över allt.
haha idag när jag logga in så hade jag tydligen två kommentarer av okända människor..
så de finns tydligen folk som läser detta helt otroligt :O
iaf har besökt dom men datorn e seg så har inte kommenterat tillbaks.

jag lurade mig själv och tog med kamera laddaren ist för mobil laddaren så nu är jag långt ifrån smsande och nästan lite närvarande , förutom när jag bloggar.

vet inte om de blir något dopp i havet idag ?
de e ju nästan kallt ute..
men något ska vi väl hitta på.



håll till godo med denna bilden idag.

jag e inte så smidig men den får duga (:


gör ett inlägg senare men nu måste jag fixa mig .

puss & kram.

ååååh vill ni veta en sak ?
jag har har typ bara använt mascara enstaka gånger under sommaren och ingen täck eller foundation :O

så jag e fulare än vanligt men jag känner men duktig iaf (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0