16:onde

nu så dircker jag grape tonic :D
de e varmt över allt .
blev ingen  morgonrunda , nu blev ni förvånade ? xD
men iaf har  ni tänkt på att om någon blir ''sur'' så fyller den känslan hela huset liksom ..
iaf jag gjorde fotbad imorse , så nu e mina fosingar rena & fina.
måla naglar oxå & duscha , så jag e fräääääch nu .
just nu sitter jag med allt hår mitt på huvet med en klämma , mycke fint !

sola precis och läste i min bok.

nu ska jag lyssna på lide musiiiik .

jusde , vissa försöker alltid säga saker som man liksom vill höra fast man vet att dom inte stämmer.
men läskigt att folk kan träffa så himla rätt .

imorn blir de stugan till kvällen sen blir de hem till malmö på kvällen
men har förmodligen tid för bloggen imorn oxå

någon som vet hur man fixar en header ?

puss& KRAMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0