time flies..

detta sommar lovet har gått riktigt fort :O
bara två veckor till , fattar ni ? två veckor ..
men iaf än så länge så har jag bara planerat in att
åka till LISEBERG :D , SLINGA HÅRET & GÅ PÅ MALMÖFESTIVALEN :D

men iaf idag så ska jag träna vid ett sen ska jag hitta på något med emma tror jag ? (:


 
mina favorit bloggare:

www.kissies.se  / förutom att hon ljuger en del och har gjort om sitt utseende till max så e hon ganska underhållande uppdaterar väldigt ofta desutom.

www.kenzas.se /fina kläder & extremt  !

www.dessies.se / förredetta mega fjortis .. nä men ganska rolig blogg (:

www.paow.se / smal & speciell .. bloggar inte alltid jätte roligt men står för sin åsikt..

puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Läs mitt inläggg "världen är orättvis" och säg vad du tycker.

2010-08-08 @ 16:42:08
URL: http://millies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0