SHOPPPING :D

nu så sitter jag hemma i mina ny jeans :D
har shoppat mycke idag , eller mycke för att vara mig ..
men var allstå på nova idag med mormor & morfar (:
iih dom e över snälla & betala allt !

dagen : vakna halv tio ..duscha & åt klen frukost .
fixa mig & sen vid elva -tolvtiden så tog jag bussen till stan gick till mormor morfars butik var där en halv timme och krängde baguett & muffins. haha de blev frukost trots allt..
sen stack vi till nova & kolla i alla butiker , blev rkt nöjd med köpen !
sen vid fem fika vi & sen körde dom hem mig. lyckad dag !

 överhärliga mjukisbyxor -bikbok-50kr
munktröja -H&M-199kr .matchar mina ögon perfekt !
 samma*
 jeans -veromoda- 75kr
                                                                                                     kofta/bolero-veromoda-160 kr
*samma
copyright på alla bilder !

blir förmodligen ett inlägg till ikväll , puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

seeexboomb :D

2010-08-15 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0