orkarubrik.

heldag iskolan , :(
lärarna verkar innte direkt inse att man e lite seg efter mer än två månaders sommarlov.
lläääääääääääääääxor & prov redan -.-
jaja efter skolan så stack jag hem sen upp i stan, träffa kusinen.
kvällen spenderades at grandmother&grandfather (jagkanengelskasåjäklabäst).
käka soppa & prova kläääder.
lyckades sno¨åt mig ett par klackskor som mamma haft tydligen&så prova jag en överfin tjooooockjacka.
lägger upp bilder på de någon gång när jag pallar..
iiiiih den nya datorn har webcam , me like :D



haha en trött mig på bild , stå ut med den .

puss&kram♥


Kommentarer
Postat av: NÅGON :D

så söt du är , älskar din blogg :D

2010-08-25 @ 07:22:57
Postat av: NÅGON :D

så söt du är , älskar din blogg :D

2010-08-25 @ 07:23:14
Postat av: HONHANNA

ehhm tack (:

2010-08-25 @ 16:08:09
URL: http://honhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0