my hair care ;)

har tråkigt så tänkte att jag kunde tipsa
om något för en gångs skull ?
här kommer alltså bild på saker som jag använder
 för att mitt hår kvalite ska va på topp ;)

hår tvätt:
head and shoulders schampoo , för normlt hår..
efter att jag tagit shampoo så använder jag elvital hårinpackning , låter sitta i 1-2min sköljer av & så blir håret sikes lent..använder hårinpackning cirka 3 gånger i veckan.
efter de så tar jag garnier frutis conditoner , tar fram ljusa slingor & luktar extremt gott !

kosttillskott:
jag käkar en B-vitamin tablett varje dag de stärker både hår & naglar , vissa säger att det dessutom får ens hår att växa snabbare ?

perfekta frisyren:
proffs hair spray e den hårsprayen jag  använder.




Kommentarer
Postat av: Bella

Haha dte var många grejer du hade i ditt hår :P <3

2010-09-05 @ 10:43:14
Postat av: honhanna

jadu (; <3

2010-09-05 @ 11:42:06
URL: http://honhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0