lördags inlägg.. oxå försenat

dettta inlägg är oxå en anning försenat..
hade inte tillgång till internet så de får bli nu istället.
lördag: upp vid åtta , duscha äta & fixa mig.
sticka vid tio.
sen var jag framme på brunchen vid halv elva.
kkom först.
aja tack för en trevlig dag !
 
johanna fick : presentkort på att fixa naglarna, en ring , bilder på henne & ett par string ;)
visste inte riktigt vad man skulle köpa till en 15 årning ..
katarina fick : två par örhängen, ett halsband , ett par string, bilder & armband :)

vem fick bäst ? (:

haha men iaf . följde med och handla mat så jag kunde plocka lite som jag ville ha .. 
 ansiktmask , tugummi , conditioner & ett nummer av vecko revyn , med blondinbella på framsidan (;
haha men brukar inte köpa vecko revyn men de stod något om hur man fick långt hår snabbt som jag fastna för.
men desvärre så gör jag redan alla dom saker förutom att klippa mig ofta..

 myyy smothiie !

wiie sen på fyyran så gick bröllopsforografen , himla bra film !
puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0