hemma från skolan :D

nu sitter jag här och käkar onyttigheter med wilma.
cornelia kunde inte se oskar linnros ikväll så sticker
 förmodligen upp med wilma & lykke sen istället.
don't have any expectations, you'll just get disappointed 
men iaf tänker inte gå på träningen :D
klassens dag gick bra , mitt lag kom tvåa för fan !
eller egentligen etta lärarna räknas ju inte.
fick pris , choooooooklad && godiiiis

Men iaf en hemsk sak var att jag hade en mardröm idag..
drömde att jag köpte en sån baseballjacka
vill verkligen inte ha sån , alla har ju de..

wilma mobbar mig för att på den nrj bilden ja tog så står de nrj 2009 ..
men de ska va 2010.. så nu har vi löst de.

 me and wilma (:

uppdaterar efter mf , puss&kram♥

bara två saker till.
jag har snott lykkes jacka.. eller lånat ,( super fin från only har den på bilden)
 & jag äger på i-phone spel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0