dålig uppdatering

har haft väldigt dålig uppdatering nu dom senaste dagarna..
men iaf , jag vet inte om inlägget efter liseberg kom upp ? men iaf de var rkt fett !
åkte massor av karuseller & hade över kul med cornelia , wilma & lykke.
iaf igår så var jag med johanna , hon slinga mitt hår , inte så stor skillnad med hon var iaf rkt duktig , tack !
i förr går så sov jag hos tvillingarna & kolla film , träna friidrott..
idag har jag gjort hårinpacking så mitt hår e faktiskt som vanligt nu ( blev väldigt slitet av blonderingen)(slingorna )
nu ska jag träffa cornelia , nora, emma & frida tror jag .

har fottat vad jag använde för slingning osv . så lägger upp de så fort jag får tid..

puss&kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0